Välj en sida

Lorem ipsum

Samarbetspartnern Telenor beskriver hur Stark Relation faktiskt arbetar med starka relationer

I samband med att Stark Relation firar 5-årsjubileum vill vi uppmärksamma några av våra starka relationer som följt med oss under resans gång. En av våra samarbetspartners som hängt med sedan dag ett är Telenor. De beskriver varför de uppskattar samarbetet med Per Söderström på Stark Relation och betonar betydelsen av hans arbete med starka relationer.

Att vårda sina relationer
Tommy Eriksson, District Account Manager på Telenor, har arbetat inom branschen i 15 år och beskriver vikten av relationsbyggande inom arbetet. Det är också specifikt relationer som karakteriserar samarbetet med Stark Relation.

 – Deras främsta styrka är att de vårdar sina relationer. Per är otroligt duktig på att underhålla sina kunder – genom genuin dialog och omtanke. Jag känner att han bryr sig på riktigt, och företaget heter verkligen Stark Relation av en anledning, inleder Tommy.

Kundvård och tät dialog
Processen i samarbetet kan skilja sig åt från situation till situation, om det är Per som kommer med affärscase till Tommy eller tvärtom. Vad som däremot alltid består är deras täta dialog som grundar sig i hur de ska arbeta tillsammans för att nå bäst resultat för kund.

– Per har en konstant drivkraft kring att hitta den bästa lösningen för våra kunder framåt. Vi arbetar alltid efter triangelmetoden med kunden i fokus högst upp, och sedan återförsäljaren och operatören som bas. Vårt samarbete bygger på ett genuint utbyte och vi har en så pass bra relation att jag gärna svänger förbi deras kontor för att arbeta nära deras team!, berättar Tommy.

Starka relationer som bas
Tommy beskriver vidare att företaget också kännetecknas av deras snabba support, lyhördhet för kundens behov och proaktiva arbetssätt. Faktorer som tillsammans förklarar varför de är skickliga på att bygga starka relationer som består.

– I framtiden kommer det bli allt viktigare hur företag nischar sig för att attrahera kunder. För att överleva på sikt krävs en världsunik produkt eller enastående relationer med sina kunder. Det sistnämnda har Per och Jessica byggt upp på Stark Relation, de arbetar med en unik typ av kundvård som jag imponeras av, avslutar Tommy.

Still confused on what en mackräka is?

Still confused on what en mackräka is?

StarkRelation

S:t Göransgatan 84

112 38 Stockholm

Lär känna oss

Med vår långa & breda erfarenhet inom telefonilösningar kan vi hjälpa er att skapa en trygg, enkel och användarvänlig miljö. Vi är en operatörsoberoende återförsäljare som hjälper små och medelstora företag med val av operatör, växelfunktioner och andra tjänster som är viktiga för deras verksamhet.