Som företag är det essentiellt med en välfungerande telefonilösning. Men vem ska man kontakta vid behov av service, funderingar eller teknisk support: operatören, tillverkaren eller återförsäljaren? Hos StarkRelation erbjuder vi helhetslösningar med personlig kontakt i allt från nulägesanalyser till tekniska frågor – Per och Jessica står alltid starka vid din sida!
Vad innebär detta för er som företag? Nedan listar vi tre fördelar med personlig support.
- Kostnadsfri analys av nuläge
Vi på StarkRelation är en operatörsoberoende återförsäljare, vilket innebär att vi ständigt analyserar telefonibranschen. Per och Jessica går kontinuerligt igenom era befintliga avtal och abonnemang för att se över vilka som behöver förnyas, uppdateras eller sägas upp. Detta minskar bland annat risken för släpande abonnemang och onödiga kostnader.
- Kostnadseffektiva lösningar
Vi arbetar proaktivt och tar fram förslag på kostnadsbesparande åtgärder. Det kan handla om allt från att lägga om befintliga abonnemang till att byta operatör, men kan även innefatta förslag på ny hårdvara eller mer effektiva växellösningar.
- Teknisk support och service
Vad vore vår verksamhet utan teknisk support och vårt nätverk av kunniga leverantörer och operatörer. Genom hög tillgänglighet och ett helhetsperspektiv blir vi er trygga partner.
– Vi brinner för service! Tack vare den starka relationen vi har till våra kunder och partners kan vi erbjuda smarta och kostnadseffektiva helhetslösningar. Vi ligger steget före och ser till att våra kunders avtal alltid är up to date!, berättar Per Söderström.