Har ni funderat på vilka behov ni som företag har när ni väljer telefoni- och växellösningar, eller tar ni första bästa? Rätt alternativ kan underlätta mer än vad ni tror.
Många faktorer påverkar hur företag får möjlighet att göra ett bra jobb. En av dem kan vara så enkel som vilken telefoni- och växellösning ni har. Beroende på vilka behov just ert företag har är det viktigt att ni har en lösning som passar er. För vissa är fri bindningstid och fasta kostnader viktigt, andra uppskattar snabb service och bra support.
Kommunikation ska vara enkelt och kunna användas som ett verktyg för att nå sina specifika mål. En väl anpassad telefoni- och växellösning underlättar enormt och hjälper er att fokusera på det som är viktigt för er oavsett om ni är ett stort eller litet företag. Listan på olika operatörer och abonnemang är lång och kan ibland kännas som en djungel. Fundera därför igenom vilka utmaningar ni har och vad ni behöver för att arbetet ska gå så smidigt som möjligt.
Det är också viktigt att välja en lösning från en leverantör som man känner sig trygg med och känner att man kan lita på. Med rätt system kan ni öka produktiviteten hos medarbetarna, erbjuda möjligheten att arbeta från annan plats och sänka kostnaderna.
Fördelar med våra behovsanpassade telefoni- och växellösningar:
- Ni kan jobba mobilt, ta samtal, hänvisa er och koppla samtal både från kontoret och mobilen. Oavsett var ni befinner er.
- Ni får en extern partner som hanterar all administration. Oavsett om det handlar om en ny medarbetare som vill portera sitt nummer, någon som slutar, köp av ny telefon eller att fakturorna inte stämmer. En partner som kan branschen så ni kan fokusera på er kärnverksamhet och inte problemlösning.
- Eftersom vi är operatörsoberoende kan ni känna er trygga med att vi hittar rätt lösning för just er utifrån era behov och utmaningar.
Vi finns till hands om ni vill ha hjälp med att definiera era behov och hitta en lösning som passar just er!