Black Lizzy är ett konsultbolag som arbetar med designdriven innovation, agil utveckling och digital transformation. Ett spännande bolag med härliga människor – vi på StarkRelation är glada och stolta över att få vara en del av deras resa! När Black Lizzy ville förenkla sin kommunikation föll valet på oss och vi inledde vårt samarbete 2019. Tillsammans har vi byggt upp en helhetslösning som innefattar telefoni, print och IT-tjänster.
Designdrivet konsultbolag utan chefer
Black Lizzy arbetar med att skapa smartare tjänster och smidigare kundupplevelser med unika erbjudanden. Konsultbolaget arbetar utan chefer vilket innebär att de istället har ett “crew” som är specialiserade på specifika områden.
– Vi brinner för förnyelse och att arbeta annorlunda, vi vill forma och “sätta” vår egen prägel för att ta till vara på kompetensen vi har inhouse. För att det ska vara möjligt krävs rätt förutsättning – och där kommer StarkRelation in i bilden, inleder Sara Brandtman, People Experience Lead.
En helhetslösning utöver det vanliga
StarkRelation levererar en helhetslösning som innefattar allt ifrån abonnemang och hårdvara till reparationer och beställning av licenser. Sara B och Sara Leijon, HR- och löneansvarig, beskriver dem som en professionell och lättillgänglig leverantör som de kan lita på till fullo. Samarbetet innebär en kontaktperson gällande telefoni, print och IT-tjänster, support vid tekniska problem och kreativa lösningar med kort varsel.
– Per är oerhört tillgänglig, oavsett om han är i skidbacken, på golfbanan eller vid skrivbordet. Han är alltid lösningsorienterad och har ett omfattande kontaktnät som han erbjuder om han inte själv kan leverera en lösning. Han “äger” alltid frågan vilket gör att vi har en kontaktperson att vända oss till, det gör vår process enklare, berättar Sara B.
– Vi har en tät kommunikation med både Per och Jessica och de är otroligt engagerade, kompetenta och härliga! När vi anställer nya medarbetare får vi alltid smidiga leveranser och jag uppskattar särskilt deras effektivitet och vår personliga relation. De värnar om vår verksamhet och vi känner oss viktiga hos dem, fortsätter Sara L.
Ett minne som värmer
Utöver parternas affärsmässiga relation finns det ett speciellt minne som de vill dela med sig av.
– Det var när vi fick 27 kilo godis i julklapp! Jag hade skämtat om att vi önskade tre korgar med godis inför jul och några dagar därefter får vi det levererat till oss. Det bidrog till en fin julgåva till Frälsningsarmén och behövande barnfamiljer. Det blev en fin gest som vi tillsammans stod för, avslutar Sara B.