För oss på StarkRelation är det en självklarhet att erbjuda förstklassig service till våra kunder. Då vi arbetar med kommunikationslösningar vet vi hur viktigt det är med snabb respons och hög expertis. Våra kunder blir därför alltid tilldelade en dedikerad kontaktperson, med syfte att finnas tillgänglig vid eventuella frågor och funderingar.
För att våra kunder ska kunna fokusera på sin kärnverksamhet är det naturligt för oss att själva ansvara över support och service. Som oberoende återförsäljare lägger vi stor vikt vid att lösa eventuella frågor angående de skräddarsydda helhetslösningarna vi erbjuder. Oavsett antalet anställda hos våra kunder, erbjuder vi alltid samma höga service.
Vad innebär bra service för oss på StarkRelation?
Öppenhet och tydlighet
Vi lyssnar på våra kunder och är lyhörda kring vad de upplever sig vara problematiskt. En öppen dialog är A och O – och något vi värdesätter högt. Våra kunder är alltid välkomna att höra av sig med frågor, funderingar eller utvecklingsmöjligheter. Stora som små!
Erfarenhet och kompetens
Våra kontaktpersoner har hög kompetens inom telefoni, IT och print. Med lång och bred erfarenhet i bagaget kan vi hjälpa våra kunder att skapa en trygg, enkel och användarvänlig miljö. Vi kan därmed erbjuda snabba lösningar, utan att tappa kvalitet.
Skräddarsydda lösningar
Alla företag har olika behov. Vi anpassar vår kommunikation och våra lösningar därefter, och är medvetna om att samma lösningsmetod inte passar för alla. Vår affärsidé bygger på starka relationer – något vi efterlever genom att investera den tid som krävs för att förstå kundens behov och verksamhet på riktigt.
Vårt arbete bygger på trygghet, tillgänglighet och kvalitet – vilket vi alltid strävar efter att leverera i vår service. Dessutom älskar vi att knyta kontakt med andra människor och uppskattar att lära känna våra kunder genom samtal, skratt och omtanke!